keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Syksy!

Apua! Nyt on jo syyskuu!!
En oo hetkeen kirjotellut, enkä ole lähes viikkoon lukenut muidenkaan blogeja kun on ollut koko ajan puuhaa!

Kesä siis oli ja meni. Mun fiilikset syksyä kohtaan on aika ristiriitaiset. Pimeät aamut on väsyttäviä, mutta pimeät illat ovat ihania kynttilän valossa.
Oon ollut viime aamuina aivan super väsynyt ja kun pitäisi klo 5 aamulla nousta, on kyllä ärsytys kohdillaan! Mua ei oo koskaan haitannut mennä aikaisin aamulla töihin, mutta nyt viime päivinä on! Voi kyllä johtua myös siitä että on ihan pilkko pimeetä eikä huvittaisi sinne lähteä kävelemään.


Syyskuussa on ihanaa se kun Tobiaksella on pian synttärit ja hänellä onkin taas aikamoisia suunitelmia!
Loppukuusta me lähdetäänkin mieheni kanssa kahdestaan kaupunkilomalle! Sitä mä kyllä odotan ihan älyttömästi!
Keväällä mulla oli tosi hyvät salitreenit, mutta kesällä ne vähän jäi, joka harmittaa, mutta nyt oon ottanu itseäni niskasta kiinni, liikuntakin auttaisi tähän mun väsymykseen!
Viimeset puol vuotta mulla on ollut kaapissa monta kassillista tavaraa mitä pitäisi kirppikselle viedä, mutta se pöydän varaaminen on ollut hieman haasteellista :D Mutta, tänään sain senkin varattua!

Muutenkin nyt on jotenkin niin hyvä olla! :)



Tämmöistä meillä luvassa syksyllä!

-Mariella-



2 kommenttia:

  1. Oi kyllä se on kiva vastaanottaa syksy <3
    Ja teillä on kaikkee kivaa tiedossa! Meilläkin juhlitaan syyskuussa parit synttärit :)
    Mutta nuo sun viiden aamut kuulostaa kyllä aika moisilta mun korvaan!! Jaksuja aamuihin :)

    VastaaPoista
  2. Niinhän se on! ihaninta on iltaisin läsähtää sohvalle villasukat jalassa, teekuppi kädessä ja kämppä täynnä kynttilöitä :) joo välillä ne ärsyttää, mutta kaikkeen aina tottuu ja kivointa on kun pääsee niin aikaisin töistä :) Kiiros!!

    VastaaPoista