lauantai 21. marraskuuta 2015

Joulufiilistelyä!

Joulu on ehdottomasti mun lempipäivä koko vuodesta ja näin on ollut niin kauan kuin muistan. Mun mielestä on ihanaa antaa mahtavia lahjoja perheelle, jotka he ovat ansainneet. Tällä kertaa olen ollut jo ajoissa liikenteessä ja olen jo muutamat lahjat ostanut ja viikon päästä pitäisi loput ostaa. En oo ikinä millään keksinyt kaikille lahjoja ja nyt oon kaikille jo keksinyt ihan mahtavat lahjat!!

Joulu on itselleni todella tärkeä päivä. Se on melkein ainut päivä vuodesta kun koko perheeni istuu saman pöydän ääreen yhtäaikaa. Ollaan oltu tällä samalla porukalla jo monia vuosia: Meidän perhe, isomummi, veli sekä äitini ja hänen miehensä. Miehelleni joulu ei ole koskaan ollut tärkeä päivä monista syistä. Nykyään hän ymmärtää miksi se on minulle niin tärkeä päivä ja ihanaa kun hän on päässyt meidän kanssa viettämään kunnon joulua. 

Perjantaina leivottiin perinteisesti pipareita äitini luona ja hienoja tänäkin vuonna niistä tuli.




Lauantaina lapset kirjottivat joulupukille lahjatoivelistat ja aikamoiset toiveet olikin. Kirjeet vietiin lastenhuoneen ikkunan väliin ja hetken päästä tonttu olikin käynyt hakemassa ne. Lasten ilmeet ja hämmästelyt ovat aina niin mahtavaa katsottavaa. Muistan kyllä itsekin kuinka ihmeissäni olin samassa tilanteessa. On ihanaa jatka samoja perinteitä omien lasten kanssa mitä itsellänikin on ollut.




En kyllä enään millään jaksaisi odottaa joulua! 

-Mariella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti