torstai 26. toukokuuta 2016

Kaikkea kivaa!

Torstaina vietettiin lasten kevätjuhlia hieman koleassa kelissä, mutta onneksi vesisade alkoi vasta juhlien jälkeen!
Muutama viikko takaperin Tobias lauloi kotona eskareiden lähtölaulua ja mä en itkua pystynyt pidättämään. Tästä alkoi henkinen valmistautuminen kevätjuhlia varten. Ihme ettei itkettänyt juuri lainkaan, kunnes tämä koskettava laulu alkoi tippui itseltäni vain muutama kyynel. Olin valmistautunut kauheaan räkäitkukohtaukseen :D Siinä mä katsoin mun eskarilaista, joka oli niin reipas kavereidensa kanssa. Lahjaksi Tobias sai meiltä kauan odotetun puhelimen ja T kyllä oli niin onnellinen tästä lahjasta.





Perjantaina oli kauan odotettu JVG:n keikka hartwall areenalla. Tää on mun ja lasten lempparibändi. Keikalla kun katsoin mun tanssivia lapsia, jotka osasi biisien sanat ulkoa, tajusin että mulla on kyllä maailman cooleimmat lapset!
Itse pääsin samalle keikalle myös lauantaina tällä kertaa oltiin duuniporukalla ja omassa aitiossa. Oli kyllä huippu viikonloppu!




-Mariella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti