maanantai 10. elokuuta 2015

Viikonloppu

Viime viikonloppu oli minulla täysin poikkeava normaalista! Sain nukkua niin pitkään kuin halusin aamulla, ei töitä eikä kotitöitä. Ei tarvinnut huolehtia mistään muusta kun omasta hauskanpidosta! Minun viikonloppu meni siis Weekend festareilla! 
Oli aivan huikean upea reissu, ei pysty sanoinkuvailemaan ja oli niin erilaista!


Kaikki ihmiset olivat niin hyvällä ja iloisella mielellä! Tutustuin aivan mielettömiin ihmisiin.

Tänään töissä oli hieman väsähtänyt mutta onnellinen olo!
Kävin lasten kanssa myös rannalla kun säät nyt sallii!
Mun mieli on niin levollinen just nyt, tämä viikonloppu teki niin hyvää kun sai laittaa aivot narikkaan! Yksi syy miksi on näin onnellinen olo, selviää teille huomenna :)



-Mariella-

2 kommenttia:

  1. Weekendfestareilta olen kuullu paljon ja voin siis melkein aistia fiiliksen, vaikken paikan päällä ollutkaan. On noissa festareissa vaan nii tunnelmaa. Aiemmin tuli niissä kyllä käytyä. Mulla olis to-do -listalla Flowfestarit. Ne kuulostaa kans niin kivoilta! Harmi ettei pääse, tänäkään vuonna...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli millä tahansa festareilla niin juuri se fiilis sielä on niin huikea! On kiva välillä unohtaa arki ja murheet ja fiilistellä viikonloppu hyvällä musalla! Ehkä ensi vuonna sinulla on se edessä :)

      Poista