tiistai 11. elokuuta 2015

Hyviä uutisia!

Monelle tämä meidän hyvä uutinen on itsestäänselvyys, mutta meille ei!
Tobiaksen eskarin aloituksesta ei ollut mitään takuita. Lääkäri oli eri mieltä minun kanssani mitä asian kanssa tehdään. Lasten päiväkodissa on maailman parhaimmat tarhatädit, nimittäin he ottavat Tobiaksen ilomielin eskariin eli huomenna mun pienestä pojasta tulee eskarilainen! Tämän kunniaksi yllätettiin hänet uudella toivotulla repulla.



Tarkat ohjeet viedään päiväkotiin ja yhdessä sovitaan mihin voi osallistua, mutta pääsääntöisesti Tobias menee "opiskelemaan". Hän on nyt 4h päivässä eskarissa ja uskon että hänen mielensä tulee parantumaan! On ollut jo niin kova ikävä sinne, että häntä jännittää nähdä huomenna kaverit. 
Nyt pääsen itsekin tekemään enemmän töitä ja 6 tunnin työpäiviä kun olen päiväkodin vieressä töissä. 
En voi sanoin kuvailla kuinka onnellinen olen tällä hetkellä poikani puolesta! :)



-Mariella-

2 kommenttia:

  1. Onnea eskarilaiselle <3 Oon tosi iloinen teidän puolesta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Täälä aika iloinen poika pakkaa just reppua valmiiksi :)

      Poista