perjantai 10. heinäkuuta 2015

Tähdet tähdet

Tähdet ovat sisustuksessa kovasti esillä. Melkein mitä tahansa sisustukseen liittyvää katsoo niin tähtiä on joka puolella.
Myös minä olen tähtien uhri...
En ole vielä ymmärtänyt mikä niissä niin paljon kiehtoo meitä ihmisiä. Itselläni on niitä jo jonkinmoinen kokoelma, lisääkin voisin vielä hankkia, mutta mieheltä alkaa jo tähdet tulla ulos korvista!
Lähes tulkoon kaikki jotka kuuluvat lähipiiriini löytyy heidän kodistaan edes jotain pientä, missä on tähti. Oli se sitten muki, tyyny tai pyyhe, mutta tähti löytyy! 
Muistan jonkun joskus jakaneen artikkelin, jossa lytättiin tähdet sisustuksessa kokonaan ja kuinka noloa on niitä käyttää.. Pyh..
Itse olen erimieltä, mutta se onkin vain minun mielipiteeni, voikohan tähtiin koskaan kyllästyä?!
Sohvatyynyt on minulla kaikki tähtikuviolla

Eteisen penkiltä löytyy myös tähtilaatikot.


Yllä olevat tähdet olen itse tuunannut lastenhuoneeseen, lapsetkin ovat tykästyneet tähteihin :)

Lastenhuoneen tapetilla on myös tähtiä. Vanhassa asunnossa lapsilla olivat omat huoneet ja Tobiaksen huoneessa oli sama tapetti vihreänä. 

Näissä kuvissa ei siis olleet vielä kaikki tähdet mitä meidän kodista löytyy ;)

Ehkä nämä kuuluisat tähdet ovat niin ajattomia sisustuksessa. 
Löytyykö täältä muita tähti hulluja tai joku joka ei voi ymmärtää tähti villitystä? :)

-Mariella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti