keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Olohuone

Tänään ajattelin hieman raottaa ovea ja näyttää miltä meidän kodissa näyttää ja tällä kertaa vuorossa on olohuone.

Kyseisen olohuoneen pöydän olen tuunannut itse. Lavat nappasin ennen roskikseen menoa ja maalasin ne valkoisiksi. Alunperin oli tarkoitus laittaa alle pyörät, mutta tykkäsin enemmän ilman niitä. Tarjottimeen olen myös tähdet maalannut itse.




Väreinä käytän paljon maanläheisiä eli valkoista, ruskeaa, beigeä ja harmaata. Harmaata en ollut aikaisemmin käyttänyt, mutta tässä asunnossa on upea harmaa lattia niin sitä kautta on tullut myös käytettyä harmaata. 


Vanhat puulaatikot ovat tällä hetkellä mun suosikki juttu! Olen tuunannut näistä laatikoista myös eteisen penkin :)






Pitkään olen jo halunnut vaihtaa olohuoneessa järjestystä, sohvan takia se ei ole mahdollista kun ei oikeen muualle mahdu! Uudesta sohvasta olen myös haaveillut, mutta se ehkä toteutuu muutaman vuoden päästä. Tällä sohvalla meidän perhe viettää paljon leffailtoja :)

Mitäs mieltä olette? Olisi kiva kuulla kommentteja :)

-Mariella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti